Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΜΑΡΤΥΡΙΑ!!..ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥΛΠΑ!..ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ ΛΑΜΑ ΤΟΥ ΘΙΒΕΤ


Ένα παράξενο φαινόμενο είναι η γνωστή ιδιότητα των μεγάλων λάμα που έχουν την ικανότητα να πολλαπλασιάζονται και να εμφανίζονται ταυτόχρονα σε πολλά διαφορετικά μέρη.

αυτές οι μαγικές μορφές η τούλπα, δημιουργούνται απο μία πανίσχυρη συγκέντρωση σκέψεων, μέσα απο αυτήν την διαδικασία μπορεί κανείς να οραματιστεί οποιαδήποτε μορφή.


σε ένα βιβλίο περιγράφεται η συνάντηση μιάς συγγραφέα με έναν ρίνποτσε(λάμα υψυλού βαθμού)ώς ένας τούλπα.


"ένα απόγευμα βρισκόμουν με τον μάγειρα μου σε μία καλύβα, την οποία χρησιμοποιούσαμε ως κουζίνα.βγήκαμε έξω και, καθώς πλησιάζαμε στη σκηνή μου, είδαμε και οι δύο τον ερημίτη Λάμα καθισμένο σε μιά καρέκλα δίπλα στο τραπεζάκι εκστρατείας.αυτό δεν μας εξέπληξε, επειδή ο Λάμα ερχόταν συχνά να μιλήσει μαζί μου.ο μάγειρας είπε: "ο ρινπότσε είναι εδώ, πρέπει να πάω να φτιάξω τσάι γι''αυτόν αμέσως "ωραία του είπα, "φτιάξε τσάι και φέρτο μας ". εγώ συνέχισα να προχωράω ίσια προς τον λάμα κοιτάζοντας τον συνεχώς, ενώ εκείνος έμεινε καθισμένος ακίνητος.όταν απείχα μόνο λίγα βήματα απο την σκηνή μου, ένα διάφανο πέπλο ομίχλης φάνηκε να ανοίγει μπροστά μου, σαν ένα παραπέτασμα που τραβήχτηκε αργά.και ξαφνικά έχασα τον λάμα απο τα μάτια μου.είχε εξαφανιστεί.λίγο αργότερα ήρθε ο μάγειρας φέρνοντας τσάι.ένιωσε έκπληξη που με βρήκε μόνη, επειδή δεν ήθελα να τον τρομάξω, του είπα: "ο ρίνποτσε ήθελε να μου δώσει ένα μήνυμα.δέν είχε χρόνο να μείνει για τσάι ".


μιά άλλη απόδειξη για αυτό το φαινόμενο παρουσίασε τη δεκαετία του 1970 ένας μεγάλος Λάμα, ο σόγκιαμ τρούνγκπα ρίνποτσε, ο οποίος με σκοπό να δώσει μάθημα στούς μαθητές του που ήταν μαζί οτυ έκανε το εξής:στο γεμάτο απο κόσμο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης, μπήκε μέσα στήν τουαλέτα και σε μερικά λεπτά βγήκε απο εκεί ολόγυμνος, έχοντας μόνο μία βαλίτσα στο χέρι, χωρίς να τον πάρει είδηση κανένας!! έτσι λοιπόν, περπάτησε ολόγυμνος ανάμεσα στο πλήθος, όμως ήταν αόρατος για όλους εκτός απο τους έκπληκτους μαθητές του, που δέν μπόρεσαν να πιστέψουν στα μάτια τους το τί έιχανε δεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου