Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ

Σοβαρές καταγγελίες κάνει στη «δημοκρατία» εργαζόμενος πατέρας πέντε παιδιών, ο οποίος ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα μαζί με φίλο του στην Πάρο. Ενα πολυτελές και θηριώδες Grand Cherokee, το οποίο οδηγούσε η σύζυγος του πρώην υπερυπουργού Γιάννη Ραγκούση, εφόρμησε από στενό, έπεσε πάνω στη μοτοσικλέτα τους και λίγο έλειψε «να τους στείλει στον άλλο κόσμο». Κατά την καταγγελία, η Αστυνομία απέφυγε άμεσα να καταγράψει το συμβάν κάνοντας τα στραβά μάτια. Το τροχαίο έγινε χθες το μεσημέρι κοντά στο χωριό Κώστος Πάρου, ενώ τόσο η Αικατερίνη Ρούσσου σύζυγος του Γιάννη Ραγκούση, όσο και ο πρώην υπουργός προσπάθησαν να υποβαθμίσουν το θέμα και «τους παράτησαν», ελλείψει ασθενοφόρου, που δεν υπάρχει στο νησί, «μία ώρα αιμόφυρτους στο οδόστρωμα».


Την καταγγελία έκανε ο 45χρονος εργαζόμενος στο νησί Παρασκευάς Μάρκου. «Είμαι χτυπημένος, έχω σπάσει τα μούτρα μου. Πετάχτηκε από ένα στενό και μας κοπάνησε, 300 μέτρα από το σπίτι τους. Εμείς πηγαίναμε σε κεντρικό δρόμο. Η Αστυνομία ούτε καν έλεγξε το ατύχημα. Δεν ήρθε η Τροχαία για να κάνει αυτοψία. Εχω μάρτυρα τη θεία του Ραγκούση, που μου είπε “παιδάκι μου, να σε βοηθήσω εγώ”» αναφέρει ο κ. Μάρκου. «Παρακάλεσα τους αστυνομικούς να με πάνε στο Κέντρο Υγείας. Τι είμαστε εμείς, γιατροί;» μου απάντησαν. «Ημουνα μια ώρα μέσα στον δρόμο μέχρι να έρθει η ομάδα διάσωσης να με πάρει για να με πάει στο Κέντρο Υγείας».

Και ο καταγγέλλων συνεχίζει: «Η γυναίκα του υπουργού έλεγε “τι να κάνω εγώ τώρα, δεν μπορώ να βοηθήσω”, ενώ ο Ραγκούσης, που ήρθε στον τόπο του συμβάντος, ζήτησε στην αρχή τα ρέστα και μας είπε μήπως φταίγαμε εμείς. Η γυναίκα του είχε ένα Lexus 400, που της το πήρε ο Ραγκούσης όταν έλεγαν στη Βουλή ότι πρέπει να σταματήσουν οι υπουργοί να οδηγούν πολυτελή αυτοκίνητα και να κάνουν προκλητική ζωή. Περίπου 150.000 ευρώ έκανε. Μετά το άλλαξε και πήρε το Cherokee. Αυτό με το οποίο κόντεψε να μας σκοτώσει. Εχουν κάνει πολλά εδώ. Πολιτικοί και πλούσιοι μια κλίκα». Η «δημοκρατία» επικοινώνησε, ως όφειλε, με το Α.Τ. Πάρου, που επιβεβαίωσε το συμβάν. Ο αξιωματικός υπηρεσίας όμως αρνήθηκε να δώσει λεπτομέρειες για την προανάκριση τονίζοντας ότι «όλα έγιναν όπως έπρεπε και όπως προβλέπει ο νόμος».


«Οποιος τραυματίζεται πάει στη γειτονιά των αγγέλων»!

Ευθύνες στον πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Ραγκούση, για τον διεθνή εξευτελισμό που υφίσταται το νησί της Πάρου λόγω έλλειψης ασθενοφόρων, με αποτέλεσμα «όποιος τραυματίζεται και δεν έχει τύχη να πηγαίνει στη γειτονιά των αγγέλων», επιρρίπτει ο πρόεδρος των Εργαζομένων του ΕΚΑΒ στην Αττική Ιωάννης Χούσος. «Το ΕΚΑΒ ήταν κλειδωμένο ως τις 3 το μεσημέρι λόγω έλλειψης προσωπικού, γιατί το παράτησε ο Ραγκούσης, πρώην δήμαρχος Πάρου και ντόπιος, στο έλεος του Θεού. Το ασθενοφόρο των διασωστών, που βοήθησε τους τραυματίες, είναι αυτοκίνητο εθελοντών χωρίς πινακίδες και είναι ανασφάλιστο»!


Στέφανος Χίος
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου