Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Η μαρτυρία μιας χριστιανής του Ιράκ !!

BvF-QaMCQAACSYx
Ο Γολγοθάς μιας χριστιανής του Ιράκ: «Ήμουν χαρούμενη στο χωριό μου, είχα τα ξαδέρφια μου και τους φίλους μου και τις 2 αδελφές μου και το μικρό αδελφό μου Οι γονείς μου ήταν φτωχοί, αλλά δεν διαμαρτυρόμασταν ποτέ Και τότε .. ακούσαμε ότι σε χωριά όχι πολύ μακριά από εμάς υπήρχαν άνδρες ντυμένοι στα μαύρα που αποκεφάλιζαν ανθρώπους και πωλούσαν τα κορίτσια τους, αφού τα βίαζαν αυτά και τη μητέρα τους. Δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε.Λίγες εβδομάδες μετά οι άνδρες αυτοί ήρθαν και στο χωριό μου. Ήταν οπλισμένοι και φώναζαν Allahu Akbar.Εμείς ήμαστε χριστιανοί και δεν καταλαβαίναμε. Ξέραμε όμως ότι αυτές οι κραυγές ήταν ένα κακό σημάδι.

Τότε ο πατέρας μου μας μάζεψε εμένα τις 2 μεγάλες αδελφές μου και το μικρό αδελφό μου ηλικίας 2 ετών στην τραπεζαρία και μας είπε. Ελάτε θησαυροί μου να ξέρετε ότι σας αγαπώ και ότι είστε ότι πιο όμορφο έχω κάνει ποτέ πάνω στη γη. Να πούμε τώρα όλοι μαζί το Πάτερ Ημών. Αναρωτήθηκα γιατί ήθελε να προσευχηθούμε τώρα στην τραπεζαρία αφού συνήθως δεν προσεύχομασταν εκεί. Ερωτήσεις δεν κάναμε.Μόλις τελειώσαμε  την προσευχή με το που είπαμε «Αμήν » ακούσαμε την μητέρα μας να ουρλιάζει, «Είστε παιδιά του διαβόλου » Ο πατέρας μας μας είπε να μείνουμε στην κουζίνα και να κρυφτούμε όσο καλύτερα μπορούσαμε.
Γι ‘αυτό και κρυφτήκαμε σε ένα μικρό ντουλάπι δίπλα στο τραπέζι. Μέσα από την κλειδαρότρυπα είδα τους άνδρες να παίρνουν τις δύο μεγάλες αδελφές μου γιατί ο μικρός αδερφός μου έκλαιγε και τους άκουσαν. ΄Εσκισαν τα ρούχα της μαμάς μου, και μετά φώναξανε: «Ποιος ξεκινάει ».
Βίασαν ο καθένας με τη σειρά του την μητέρα μου μπροστά στα μάτια μου, τα μάτια του πατέρα μου και όλων των αδελφών μου.Στο τέλος είπαν στον πατέρα μου:τώρα βλέπετε τί συμβαίνει σε όσους αρνούνται να είναι στο πλευρό του Ισλάμ, Θα βάλουμε σε όλα και θα υπάρχει το αίμα σας παντού μέχρι έως ότου δεν θα υπάρχει ούτε ένας άπιστος σε αυτή τη γη. Ο πατέρας μου δεν απάντουσε. Κοίταξε την μαμά μου που ξεψυχούσε στο πάτωμα. Ύστερα έσφαξαν και τον πατέρα μου Τον αποκεφάλισαν και έβαλαν  το κεφάλι του σε ένα ραβδί και το κουνούσαν μπροστά σε όλη μου την οικογένεια.στη συνέχεια αποκεφάλισαν και την μητέρα μου. Πυροβόλησαν τον μικρό αδελφό μου, αλλά δεν χτύπησαν τις  αδελφές μου ούτε τις βίασαν ούτε τις σκότωσαν.Τις  Πήραν μαζί τους, ίσως για να τις να πουλήσουν σε άνδρες ως σκλάβες. Ήμουν ακόμα στην ντουλάπα μου. Δεν έμεινε κανείς στο χωριό μου, υπάρχει αίμα παντού και δεν ξέρω πού να πάω. Πεινάω και κρυώνω.Είμαι 6 χρονών το όνομά μου είναι Meryem.
Είμαι Χριστιανή και η οικογένειά μου δεν υπάρχει για αυτόν τον λόγο. « 
μαρτυρία από χριστιανή του Ιράκ
dimpenews.com

1 σχόλιο:

  1. telika mono oi kryptoxristianoi aksizoyn apo ayta ta aravika krati kai apo tourkia oi ypoloipoi islamistes einai kannivaloi-tromokrates kai prepei na ektelesotyn kai na eynoyxistoyn ws egklimaties A vathmoy kai ws paiderastes to misos twn thriskeiwn den xwra se ayto to kosmo sevasmos mono se osoys sevontai zwa kai synanthrwpo mas...aytoi oi fanatikoi islamistes einai xeiroteroi apo satanistes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή