Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Αυτή είναι η...."τέχνη" και ο "πολιτισμός" των κομμουνιστών-μπολσεβίκων.."Κομμουνιστικό" άγλαμα στην Πολωνία αναπαριστά σοβιετικό στρατιώτη του 'κόκκινου στρατού' να βιάζει έγκυο!!!!



Έργο τέχνης στην Πολωνία δείχνει τον βιασμό εγκύου από σοβιετικό στρατιώτη!

Παρά τις συντονισμένες προσπάθειες κάποιων να θαφτεί η Ιστορική Αλήθεια, αυτή βρίσκει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να εκθέσει όσους επιχειρούν να την αποκρύψουν ή να την διαστρεβλώσουν.
Η είδηση που μας έρχεται από την Πολωνία αποτελεί πραγματικό χαστούκι στους «πολιτικά ορθούς» παραχαράκτες της Ιστορίας. Σοκ, λοιπόν, έχει προκαλέσει γλυπτό, το οποίο έχει εγκατασταθεί στο Γκντασκ και απεικονίζει έναν Σοβιετικό στρατιώτη να βιάζει έγκυο γυναίκα. Το έργο του νεαρού γλύπτη Γιέρζι  Σούμζικ έχει τον χαρακτηριστικό τίτλο Kom Frau (Έλα εδώ Γυναίκα), προκαλώντας την.....

άμεση αντίδραση του Ρώσου πρεσβευτή στην Βαρσοβία, ο οποίος δήλωσε «βαθιά σοκαρισμένος». Το γλυπτό αυτό τοποθετήθηκε τη νύχτα του Σαββάτου 12 Οκτωβρίου, χωρίς την έγκριση των τοπικών αρχών, κοντά σε μνημείο αφιερωμένο στον Κόκκινο Στρατό που έδιωξε τους Γερμανούς από το Γκντασκ το 1945. Οι αστυνομικοί το απομάκρυναν μετά από μερικές ώρες. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης, με δηλώσεις του στο ραδιόφωνο, υποστήριξε ότι είχε κάνει έρευνα για τους βιασμούς που διεπράχθησαν από τον Κόκκινο Στρατό, καθώς διέσχιζε όλη την Ανατολική Ευρώπη με προορισμό το Βερολίνο την περίοδο 1944-45.  Όπως είπε χαρακτηριστικά, είχε επηρεαστεί τόσο από αυτά που ανακάλυψε, διαβάζοντας συγκλονιστικές μαρτυρίες, ώστε αποφάσισε να εκφράσει τα συναισθήματά του μέσω της τέχνης, δημιουργώντας αυτό το γλυπτό.
Η εισαγγελία του Γκντασκ θα αποφασίσει για το αν θα ασκήσει δίωξη στον Σούμζικ για «υποκίνηση σε ρατσιστικό ή εθνικό μίσος».
Για την Ιστορία, να αναφερθούμε εν ολίγοις στο θέμα λέγοντας ότι πριν από την έναρξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου το Γκντασκ λεγόταν Ντάντσικ και το 95% του πληθυσμού της ήταν Γερμανοί. Οι έρευνες των Ιστορικών δείχνουν ότι μεταξύ 1944-45 ο Κόκκινος Στρατός βίασε 2.000.000 (!) Γερμανίδες. Επίσης, θύματα της κτηνωδίας των Σοβιετικών έπεσαν Πολωνίδες ακόμη και Ρωσίδες, με τους αριθμούς των γυναικών αυτών, που έπεσαν θύματα βιασμού, να φτάνουν στις 100.000.
Οι βιασμοί άρχισαν από την στιγμή που ο Κόκκινος Στρατός μπήκε στην Ανατολική Πρωσία το 1944. Σε πολλές πόλεις επιτέθηκαν σε γυναίκες μεταξύ 10 και 89 ετών! Η απόλυτη αποκτήνωση, δηλαδή. Πολύ συχνά, μάλιστα, οι επιθέσεις πραγματοποιούνταν μπροστά στην οικογένεια του θύματος, ως μια μέθοδος έσχατης ταπείνωσης και εξευτελισμού. Και φυσικά, για να λέμε τα πράγματα με τα όνομά τους, η Πολωνία απελευθερώθηκε μεν από την Γερμανική κατοχή το 1945, πέρασε όμως – έστω και εμμέσως – στην κατοχή της Σοβιετικής Ένωσης μέχρι το 1990.
Αποτελεί τραγική ειρωνεία της Ιστορίας το γεγονός ότι η Βρετανία και η Γαλλία, που παρουσιαζόντουσαν ως οι εγγυητές της εθνικής ανεξαρτησίας της Πολωνίας, κήρυξαν τον πόλεμο στην Γερμανία όταν αυτή εισέβαλε την 1η Σεπτεμβρίου 1939. Δεν έκαναν, όμως, το ίδιο όταν δυο εβδομάδες αργότερα εισέβαλε και η Σοβιετική Ένωση. Πολύ περισσότερο, μετά το τέλος του Πολέμου, δεν είχαν τον παραμικρό ενδοιασμό για την 45χρονη Πολιτική κατοχή της χώρας από την Κομμουνιστική Σοβιετική Ένωση.
Τα εγκλήματα είναι ειδεχθή, απ΄ όπου κι αν προέρχονται.  Οι Γερμανοί πλήρωσαν για τα δικά τους εγκλήματα, τα οποία έχουν γίνει ευρέως γνωστά σε όλον τον κόσμο. Τα εγκλήματα των νικητών, όμως, έμειναν στο απυρόβλητο - και ας είναι κι αυτά ειδεχθή – μόνο και μόνο επειδή ήσαν οι νικητές.
Όσο καταδικαστέες είναι οι εκτελέσεις αμάχων από την μία πλευρά, το ίδιο ακριβώς ισχύει για την δολοφονία δεκάδων χιλιάδων σε αεροπορικούς βομβαρδισμούς σε ανοχύρωτες πόλεις (Δρέσδη), ο μαζικός βιασμός εκατομμυρίων γυναικών και η ρίψη ατομικών βομβών (Χιροσίμα, Ναγκασάκι), που διέπραξε η αντίθετη πλευρά.
Όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται την τραγική αυτή αλήθεια, πέρα από την οποιαδήποτε ιδεολογική προσέγγιση. Αυτό ακριβώς έκανε και ο νεαρός Πολωνός γλύπτης με το έργο του, αποτυπώνοντας δηλαδή μια σκληρή αλλά υπαρκτή Αλήθεια.
ΓΙΩΡΓΟΣ  ΜΑΣΤΟΡΑΣ\

paspartou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου