Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Το ορφανό εβραιόπουλο Έλληνας τραγουδιστής θυμάται τα παιδικά του χρόνια



Για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια όταν δεν είχε με την οικογένειά του καν σπίτι για να μείνει μίλησε ο Τέρης Χρυσός. «Δεν είχαμε σπίτι να μείνουμε και μέναμε στο Χατζηκυριάκειo Ίδρυμα, σε μια μεγάλη σάλα, που για να κάνουμε δωμάτια , τα χωρίζαμε με κουβέρτες. Δηλαδή, τέσσερα κομμάτια κουβέρτα ήταν δικό μας δωμάτιο και ζούσαμε εγώ, η μητέρα μου και ο πατριός μου, που μας μεγάλωσε και τα αδέλφια μου. Πέντε άτομα σε δυο τετραγωνικά» αποκάλυψε ο Τέρης Χρυσός στο «Λοιπόν» και συνέχισε:

«Ο πατέρας μου ήταν Εβραίος κατάσκοπος της Ιντέλιτζενς Σέρβις, τον οποίο παντρεύτηκε η μητέρα μου, έκανε τρία παιδιά και όταν εγώ έγινα πέντε, έμπλεξε με μια άλλη κατάσκοπο και εγκατέλειψε την μητέρα μου. Εγώ δεν έγινα Εβραίος γιατί η μάνα μου ήταν χριστιανή. Βαφτίστηκα 5 ετών. Τον πατέρα μου τον εξόρισαν στην Ρώμη και τον είδα πάλι μετά από 40 χρόνια. Τον βρήκα στο Ισραήλ που είχε κάνει άλλα παιδιά».
Ο υιός του Εβραίου πράκτορα της Ιντέλιτζενς Σέρβις κληρονόμησε από τον πατέρα του το τρομερό ταλέντο στην εκμάθηση ξένων γλωσσών. Εκτός από ελληνικά και τούρκικα έμαθε μόνος του πολύ καλά αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά. Σχολείο πήγε μέχρι την Τρίτη Δημοτικού. Για το μεροκάματο πούλαγε φιστίκια στην Τρούμπα. Ένα βράδυ, κάποιοι διερμηνείς στα καμπαρέ για τους ναύτες του 6ου αμερικανικού στόλου του πρόσφεραν , σοκολάτες και τσίχλες με σκοπό να τον αποπλανήσουν. «Αθώο παιδί τα πήρα και με πήγαν απέναντι σε ένα παρκάκι και άρχισαν να με θωπεύουν, ενώ ετοιμάζονταν να ασελγήσουν πάνω μου. Είχα κοκκινήσει ολόκληρος, γιατί κατάλαβα τι θα μου κάνουν. Ήμουν όμως ένας μικρός διάβολος. Έβαλα τις φωνές και τους ξέφυγα. Αυτό που μου συνέβη δεν επηρέασε τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις παρότι πλανάται μια υποψία στα μάτια του κόσμου» λέει ο ίδιος, ώστε να εξηγεί το γεγονός στο Λουτράκι με την ανήλικη εβραιοπούλα και το μπάσταρδο αγοράκι που απέκτησε μαζί της, και το οποίο του μοιάζει πάρα πολύ.
deltio11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου