Η Blavatsky , η γνωστή μέντιουμ του περασμένου αιώνα που ίδρυσε την Θεοσοφία, ταξίδεψε και αυτή από την Ασία έως το Περού και την Βραζιλία .
Τα ταξίδια της περιελάμβαναν πάντα, στους τόπους αυτούς , υπόγειες καταβάσεις από μυστικά ανοίγματα, προς το εσωτερικό της γής και συναντήσεις της με τα «μεγάλα πνεύματα του Σύμπαντος» πού την καθοδηγούσαν .
Στο Περού λέγεται πώς υπάρχει στην περιοχή Cuzco μια πελώρια υπόγεια δίοδο που προχωράει ένα τούνελ 1400 χιλιομέτρων κάτω από την Βολιβία και που οδηγεί σε μια καταχθόνια πολιτεία την οποία επισκέφθηκε η ίδια η Blavatsky.
Ποιους άραγε συναντούσαν εκεί κάτω όλοι αυτοί που συνδέονται με μυστικές στοές , αποκρυφισμό, πνευματισμό , και όλα τα συναφή .
Μήπως τους αρχαίους Τιτάνες και Άτλαντες ;
Βλέπουμε άλλωστε, ότι όλοι αυτοί που δημιουργούν αργότερα αποκρυφιστηκές στοές, με τον ένα ή άλλο τρόπο έχουν σχέση με τον υπόγειο κόσμο.
Σαν ενδιάμεσοι , χρησιμοποιούνται για να λειτουργούν σαν όργανα αποσυντόνισης των ανθρώπων από Τον Θεό και την πίστη τους , οπότε και κατ’ επέκταση από τον εαυτό τους και την συνείδησή τους , ούτως ώστε να γίνονται εύκολα υποψήφια θύματα ελέγχου της ψυχής των, υλικό πού χρειάζεται για την συντήρησή του ο Εωσφόρος.
Η «φωτιά των άστρων» όπως την ονομάζει ο Λόρεν Γκάρντερ, έχει και την επωνυμία «Αστρική φωτιά» , και όπως έχουμε πεί και πιο πάνω το Αστρικό = το εκ των Ήλιων πύρ , αντιπροσωπεύει την ενέργεια των όντων, την ψυχή.
Υπάρχει ένα μυστήριο, που προφανώς έχει σχέση με τον υπόγειο κόσμο, σχετικά με τα Μετρό των πόλεων. Αναρωτιέται κανείς γιατί άραγε δημιουργήθηκαν τα Μετρό;
Υπάρχει ένα μυστήριο, που προφανώς έχει σχέση με τον υπόγειο κόσμο, σχετικά με τα Μετρό των πόλεων. Αναρωτιέται κανείς γιατί άραγε δημιουργήθηκαν τα Μετρό;
Είναι αλήθεια ότι σκοπός τους ήταν να λυθεί το κυκλοφοριακό;
Αν ναι, τότε από πιά εποχή άρχισαν να ανησυχούν για αυτή την κατάσταση ;
Για να δούμε μερικά. Το Μετρό στο Λονδίνο άρχισε να δημιουργείται από το 1863, ενώ έως το τέλος του 19ου αιώνα μετρό αποκτούν και η Νέα Υόρκη, η Βουδαπέστη και η Βιέννη.
Το Παρίσι διαμόρφωσε τους υπόγειους δρόμους του σε μετρό το 1900. Μια εποχή που ακόμη κυκλοφορούσαν τα κάρα και σίγουρα ο πληθυσμό δεν ήταν τόσος που να προκαλεί την ανάγκη υπόγειων διαδρομών τι ήταν εκείνο που τους έκανε να θεωρήσουν αναγκαίο το Μετρό;
Έχουν αναφερθεί πολλά και παράδοξα περιστατικά από τους εργάτες που δούλευαν εκείνη την περίοδο για την διάνοιξη των υπόγειων στοών.
Πολλοί από τους εργαζόμενους, και μάλιστα περιστατικά έχουν καταγραφεί από εφημερίδες της εποχής, ήταν μάρτυρες θέασης περίεργων όντων που έκαναν την εμφάνισή τους στα βάθη των στοών και που έγιναν η αιτία να εγκαταλείψουν ακόμα και την εργασία τους από τον φόβο.
Αλλά ακόμα τι έχετε να πείτε και για τα μυστικά εργαστήρια που βρίσκονται σε βάθος έως και 12 ορόφων κάτω από την γή , όπως το γνωστό της Αρέας 21.
Μήπως ο λόγος είναι ότι εκεί κάτω έχουν άμεσες επαφές με τους αρχαίους αυτούς και από τους οποίου όχι μόνο συνεργάζονται παίρνοντας προηγμένη τεχνολογία, αλλά και ότι επεξεργάζονται τους τρόπους για την δημιουργία κατάλληλων συνθηκών στο περιβάλλον για την επιστροφή τους στην επιφάνεια του πλανήτη.
Η σημερινή τεχνολογία είναι προφανές ότι έχει δοθεί από τους υπογήϊνους και είναι η ίδια των μακρινών εκείνων χρόνων.
Μήπως ο λόγος είναι ότι εκεί κάτω έχουν άμεσες επαφές με τους αρχαίους αυτούς και από τους οποίου όχι μόνο συνεργάζονται παίρνοντας προηγμένη τεχνολογία, αλλά και ότι επεξεργάζονται τους τρόπους για την δημιουργία κατάλληλων συνθηκών στο περιβάλλον για την επιστροφή τους στην επιφάνεια του πλανήτη.
Η σημερινή τεχνολογία είναι προφανές ότι έχει δοθεί από τους υπογήϊνους και είναι η ίδια των μακρινών εκείνων χρόνων.
Χρήση των ίδιων τεχνολογικών συστημάτων γινόταν και κατά την εποχή που δια μέσω συγκεκριμένων κέντρων-ιερατείων, επιβαλλόταν η δύναμη και ο φόβος στα πλήθη για τον έλεγχο των γήινων πραγμάτων.
Γιατί ο πόλεμος ανάμεσα στους Άτλαντες και τους Έλληνες συνεχίζονταν και συνεχίζετε.
Για την τεχνολογία αυτή μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα και να την υποψιασθούμε, από σκαλισμένες παραστάσεις που έχουν βρεθεί στην Αίγυπτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου