Τη λέξη akash ή akasha συναντάμε στη Σανσκριτική, Ινδουιστική και Ουρδική γλώσσα και εννοιολογικά σημαίνει διάστημα, κενό, ουρανός, στερέωμα και αιθέρας. Στην Εσωτερική ορολογία akasha είναι «ένα πεδίο ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας» που βρίσκεται αμέσως «πιο κάτω» από τις κατώτερες περιοχές του Αστρικού κόσμου και μέσα στο οποίο κολυμπάει το Υλικό Επίπεδο, όπως κολυμπάει το ψάρι μέσα στο νερό. Η περιοχή αυτή ονομάζεται και Ηλεκτρομαγνητική Περιοχή ή Αιθερική Περιοχή ή Αιθερικός κόσμος και αντιστοιχεί στον Άδη των αρχαίων Ελλήνων. Αντίστοιχη λέξη για τον akash στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα, στην οποία μεταφράστηκαν τα περισσότερα από τα παγκοσμίως γνωστά μυστικιστικά κείμενα, δεν υπάρχει.
Αυτό το «πεδίο ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας», γέννησε και διατηρεί τον Υλικό κόσμο και κάποτε, όπως λένε οι μυστικιστικές παραδόσεις θα συσταλεί και θα εξαφανιστούν όλα τα νεφελώματα, οι γαλαξίες, τα ηλιακά συστήματα και οι πλανήτες που τον αποτελούν, για να μεσολαβήσει ένα χρονικό διάστημα προδημιουργικής κατάστασης και να υπάρξει πάλι μία νέα Θεϊκή Δημιουργία. (Διάλυση και μεγάλη Διάλυση της Ινδουιστικής παράδοσης).
Για να καταλάβουμε καλύτερα τη σημασία της έννοιας του akasha θα πρέπει να ανατρέξουμε στις πληροφορίες που μας έδωσαν μεγάλοι μύστες, άγιοι και πνευματικοί δάσκαλοι, σχετικά με τη Θεϊκή Δημιουργία. Ο μεγάλος μύστης Ευαγγελιστής Ιωάννης μας λέει ότι « Εν αρχή ήταν ο Λόγος και ο Λόγος ήταν παρά τω θεώ και ο Λόγος ήταν ο Θεός ….. τα πάντα δημιουργήθηκαν από το Λόγο και τίποτε δεν δημιουργήθηκε χωρίς το Λόγο….». Ο Λόγος με τις δύο εκφράσεις του, σαν Θείο Φως και Θείος Ήχος, αναφέρεται σαν δημιουργός των πάντων, ορατών και αοράτων, σε όλα τα θρησκεύματα και όλες οι φιλοσοφίες. Ο Λόγος, μία εκδήλωση του Τριαδικού Θεού κατά την Εβραϊκή παράδοση, είναι συνώνυμος με τη «Μουσική των Σφαιρών» των Πυθαγορείων, το «Άγιο Πνεύμα», το «Θεό σε Δράση» και το «Ανέσπερο Φως» των Χριστιανών θεολόγων, πατέρων και μοναχών, κλπ.
Λέγεται λοιπόν ότι αυτός ο Λόγος, εξελικτικά, έφερε σε ύπαρξη όλη τη Θεϊκή Δημιουργία. Αρχικά δημιούργησε μία «Περιοχή Kαθαρού Πνεύματος». Μετά από αυτή την Περιοχή ο Λόγος, με υλικό τον akasha δημιούργησε σταδιακά το Υπεραιτιατό Επίπεδο, το Αιτιατό, το Αστρικό και τελικά το Υλικό Επίπεδο.
Τι είναι όμως ο akash ή αιθέρας, το υλικό από το οποίο δημιουργήθηκαν οι διάφορες Πνευματικές Περιοχές και ο Υλικός κόσμος; Ο μέγιστος των πνευματικών Δασκάλων της εποχής του, Κιρπάλ Σινγκ (1894 –1974) διεξοδικότερα από κάθε άλλον στο παρελθόν, μας μιλάει μεταξύ άλλων σχετικά με τον akash iii: «.. .Η κατώτερη έκφραση του πνεύματος της Περιοχής του Σατς Καντ έφερε σε εκδήλωση τον akash ή αιθέρα που είναι το πιο λεπτό από τα στοιχεία και διαχέεται παντού μέσα στη Θεϊκή Δημιουργία. Ο akash έχει δύο φύσεις. Η μία είναι αυτή του πνεύματος ή της ψυχής iv που παραμένει ανεκδήλωτη μέσα σε όλα τα Επίπεδα της Δημιουργίας και η άλλη είναι αυτή του εκδηλωμένου akash που έφερε σε ύπαρξη την ύλη. Οι δύο αυτές εκδηλώσεις του akash, το πνεύμα και η ύλη, σε διαφορετικές αναλογίες μεταξύ τους, είναι το υλικό κατασκευής των Πνευματικών Επιπέδων και του Υλικού κόσμου .…».
Ο akash, ανάλογα με την αναλογία πνεύματος – ύλης είναι διαφόρων ειδών και μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι το υλικό κατασκευής όλων των κάτω από το Σατς Καντ Περιοχών.
Ένα παράδειγμα για να γίνουν αντιληπτά τα πιο πάνω, είναι η δημιουργία διαφορετικών χημικών ενώσεων από τις διαφορετικές ποσοτικά σχέσεις του υδρογόνου και του οξυγόνου. Όπως το υδρογόνο και το οξυγόνο σε διαφορετικές αναλογίες σχηματίζουν διαφορετικές ενώσεις, με διαφορετικές ιδιότητες όπως ΗΟ , Η2Ο , Η2Ο2 έτσι και το πνεύμα και η ύλη σε διαφορετικές μεταξύ τους αναλογίες αποτελούν το διαφορετικό υλικό κατασκευής των διαφόρων Πνευματικών και του Υλικού Επίπεδου.
Το πνεύμα είναι το βασικό δομικό υλικό όλης της Θεϊκής Δημιουργίας και τίποτα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτό. Η ύλη σε διαφορετική αναλογία με το πνεύμα, είναι επίσης το βασικό υλικό όλων, των κάτω από το Σατς Καντ Περιοχών.
Ο νους ή Νοητικό σώμα είναι κατασκευασμένος από Νοητική ύλη - πραντάν όπως λέγεται - που αποτελείται όπως προαναφέρθηκε από μία μορφή akash που έχει «ίσα μέρη πνεύματος και ύλης». Μέσα σε αυτό το Νοητικό σώμα (που είναι ένα καταπληκτικής ικανότητας κομπιούτερ) μάς λένε οι Πνευματικοί Δάσκαλοι, ότι υπάρχει η «αποθήκη του κάρμα», που είναι μια δισκέτα από Ακασική ύλη που περιέχει μνήμες από εντυπώσεις των πράξεων, λόγων και σκέψεων κάθε ψυχής στη διάρκεια όλων της των ενσαρκώσεων σε ανθρώπινα σώματα.
Επειδή αυτή η δισκέτα είναι φτιαγμένη από πραντάν, αόρατη Αιτιατή ύλη, άπειρα λεπτότερη από τη μάγια, την ύλη του Υλικού πεδίου, μπορεί να περιέχει καταγραφές άπειρες φορές περισσότερες από ότι μια δισκέτα ενός υλικού κομπιούτερ.
Όταν μία ψυχή στο δρόμο της εξέλιξής της, με τη Θεία Χάρη, κάποτε αφήσει το Υλικό, το Αστρικό και το Αιτιατό ή Νοητικό της σώμα και πετάξει απελευθερωμένη προς το Υπεραιτιατό Επίπεδο, η Ακασική της δισκέτα θα παραμείνει στο Αιτιατό Επίπεδο και θα ενωθεί με όλες τις ανάλογες κασέτες όλων των ψυχών, όλων των εποχών. Οι δισκέτες αυτές αποτελούν ένα αρχείο, ένα Ακασικό αρχείο που περιέχει την ιστορία του πλανήτη και τη γνώση όλων των ψυχών, όλων των εποχών.
Οι αναδρομές σε προηγούμενες ζωές και η επίσκεψη των Ακασικών αρχείων είναι εφικτή μόνο σε άτομα που με το διαλογισμό τους έχουν φθάσει σε ψηλά επίπεδα πνευματικής προόδου.
Σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχουν άτομα από τη γέννησή τους προικισμένα με την Αστρική ικανότητα mahima και με αυτή μπορούν όχι να επισκεφθούν βέβαια τα Ακασικά αρχεία αλλά να αναδράμουν σε κάποιες προηγούμενές τους ενσαρκώσεις και να έχουν ορισμένα περιορισμένα στοιχεία από αυτές και ακόμα μπορεί να έχουν την ικανότητα να βοηθούν και άλλους να αναδράμουν σε κάποια δική του ενσάρκωση. Αυτοί που έχουν την ικανότητα mahima είναι λίγοι.
Οι περισσότεροι «πουλούν» αναδρομές σε αφελείς και προβάλλονται σαν «κάποιοι».
Η διαδικασία συντονισμού κάποιου ψυχοερευνητή, σε κάποιες συγκεκριμένες συντεταγμένες του χώρου και του χρόνου των Ακασικών αρχείων, μοιάζει πολύ με την επιλογή ενός σταθμού στο ραδιόφωνο ή τη δορυφορική τηλεόραση, που η συσκευή παίζει το ρόλο των οργάνων, των ορατών και αόρατων σωμάτων της προσωπικότητας, ο χειριστής παίζει το ρόλο του Ανώτερου Εγώ με τη βούληση του Άτμα και η βελόνα, το ρόλο της συνείδησης, που “ανεβοκατεβαίνει” ανάμεσα στους σταθμούς, στις συχνότητες δηλαδή των διαφόρων επιπέδων. Ακόμα και η παραμικρή σκέψη ή συναίσθημα, που ο καθένας είχε στην κάθε ενσάρκωσή του, είναι καταγραμμένη πιστά στα Ακασικά αρχεία. “Δεν πέφτει ούτε ένα φύλλο στον κόσμο χωρίς να το γνωρίζει ο Κύριος”.
Τα Ακασικά αρχεία είναι οι πινακίδες, όπου οι “Γραφείς του Κάρμα” καταγράφουν κάθε πράξη που κινεί τον Τροχό του Κάρμα. Είναι η “Καρμική Τράπεζα” που είχαμε αναφέρει προηγουμένως, στην οποία είναι καταχωρημένοι όλοι οι καρμικοί λογαριασμοί του σύμπαντος. Στα Ακασικά αρχεία επίσης είναι αποτυπωμένες όλες οι φόρμουλες, οι τύποι και οι ιδέες που συσχετίζουν, μέσω μαθηματικών αναλογιών, τους κόσμους μεταξύ τους και αποτελούν τα κλειδιά για τη θεμελίωση της φύσης. ( ΕΑΥ:εδώ αποκτά υπόσταση η λεξαριθμική θεωρία και η συμπαντικότητα της Ελληνικής γλώσσας που είναι όπως πιστεύουμε κλειδί του ματριξ)
Είναι σαν το αρχείο ενός επιστήμονα, ο οποίος έχει συγκεντρώσει όλες τις γνώσεις που θα εφαρμοστούν αργότερα και θα υλοποιηθούν σε συγκεκριμένα τεχνολογικά επιτεύγματα. Οι θαυμάσιες φυσικομαθηματικές αρμονίες που διέπουν το σύμπαν έχουν τη νοητική τους ρίζα σ’ αυτά τα ενεργειακά πεδία, που ο εσωτερισμός αποκαλεί Ακασικά αρχεία.
Το διαβάσαμε από το: Ακασικά Aρχεία - Συμπαντική Βιβλιοθήκη http://thesecretrealtruth.blogspot.com/…/02/blog-post_27.ht…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου