Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ...

Η ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΘΡΆΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ!!!!!
Όπως ίσως γνωρίζετε, τα τελευταία χρόνια, επέλεξα να εγκατασταθώ μόνιμα και να διδάξω στο ακριτικό πομακοχωρι του Μεγάλου Δερειου , έχοντας δίπλα μου το σύζυγο μου και την ευχή των γονέων μου!

Έζησα απίστευτες στιγμές με τους μαθητές μου, που διψούσαν να μάθουν <τι είναι η πατρίδα μας.Ταξιδέψαμε μαζί στα μονοπάτια της Ελλάδας και συγκροτήσαμε τη χορωδία του Δερείου, που με υπερηφάνεια ερμηνεύει τα τραγούδια του Θεοδωράκη, του Χατζιδάκι, του Τσιτσάνη, μα και εθνικά κομμάτια στις εορτές .Τα απογεύματα μαζί με τις μητέρες των παιδιών μαθαίναμε ελληνικά , καθώς και ήθη και έθιμα των πομακων και των Αλεβητων.
Δυστυχώς πολλές φορες βρέθηκα αντιμέτωπη με τους εγκάθετους του Τούρκικου προξενείου Κομοτηνής που με κάθε τρόπο αντιδρούσαν στην παρουσία μου στο Δερειο, μια και προκλητικά κάνουν τα πάντα για να εκτουρκισουν τους πομακους και τους ρωμα και ευτυχώς αποτελεσα εν μερει τροχοπέδη στα σχέδια τους.
Αν και μαζι με τους πομάκους και τους Αλεβητες του Δερειου αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, εντούτοις αντεξαμε , γιατί Ο Θεός μας έστειλε ως οδηγούς στο δύσκολο αγωνα μας ,τα παιδια , τους μαθητες μου, τους πιο αξιοπρεπεις ΕΛΛΗΝΕΣ της Θράκης.Τα δικά μου πομακοπουλα ως γνήσια Ελληνόπουλα με κάθε τρόπο στέλνουν ένα ηχηρό ράπισμα σε όσους αναρωτιούνται μέσα από εγχειρίδια ντροπής τι είναι η πατρίδα μας.
τι είναι η πατρίδα μας
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ του ΛΕΩΝΙΔΑ και των 300 ορίζει τι είναι Ελλάδα....Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είναι η ΕΛΛΑΣ του χθες και του σήμερα , έτσι όπως όλοι θα θέλαμε να είναι.......πατρίδα μας ειναι Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ..ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ..οι αρχαίοι φιλόσοφοι ..οι ρήτορες...οι βυζαντινοί Αυτοκράτορες..ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ...ο δάσκαλος του γένους ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ...Ο Ελλην φιλόσοφος ΜΙΧΑΗΛ ΨΕΛΛΟΣ...ο Φιλόσοφος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΜΙΣΤΟΣ ή ΠΛΥΘΩΝ... η ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ...ΟΙ ΕΠΙ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕς ΤΗς ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ....οι ΦΙΛΙΚΟΙ... Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ που διαχρονικά κήρυττε:τα σχολεία χτίστε , εκεί ο θεος μενει της ελευθερίας.........ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ .....ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ..... ο ΜΙΑΟΥΛΗΣ.........Η ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ..........οι ιερείς ΤΟΥ γένους που ακούρατσα στα κρυφά σχολειά διατήρησαν στους αιώνες το ΟΜΌΓΛΩΣΣΩΝ, το ΟΜΌΤΡΟΠΩΝ, το ΟΜΟΘΡΉΣΚΩΝ , όπως όριζε από τα βάθη της αρχαιότητας ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ
.....ΕΛΛΑΔΑ είναι ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ που αγωνίστηκε για την απελευθέρωση της γης των Μακεδόνων, ο ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ που θυσιάστηκε για την Κύπρο..... Ο ΔΙΓΕΝΗΣ.........ο Οπλαρχηγός στον αγώνα της ανεξαρτησίας της Βορείου Ηπείρο υ ο προπάππους μου ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ.................αλλά μέχρι και σήμερα πατριδα μας ελλαδα είναι οι Ήρωες των Ιμίων......Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΗΛΙΑΚΗΣ.........ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΛΑΧΑΚΟΣ , μα και κάθε εν ζωή Ελληνας πιλότος που καθημερινά αναχαιτίζει τα τούρκικα αεροσκάφη στο Αιγαίο..............ΕΛΛΑΔΑ είναι ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΦΘΆΝΕΙ ΣΤΑ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΆΞΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ <αλφα και το εψιλον ΠΟΥ ΙΔΙΟ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΓΡΑΦΙΚΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΠΩΣ ΗΜΑΣΤΑΝ - ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.....................πατρίδα μας είναι κάθε ξεριζωμένος Ελληνας του Πόντου, κάθε ξενιτεμένος Ηπειρώτης, κάθε αγέρωχος Μακεδόνας, κάθε Θεσσαλός, Στερεοελλαδίτης, Πελοποννήσιος, νησιώτης , κάθε Ελληνας της Διασποράς ................................................................
Μα πάνω από όλα για εμένα τη δασκάλα του Δερείου ΕΛΛΑΔ
Α είναι κάθε πομάκος μαθητής μου που φωνάζει μέσα από σχολικές εφημερίδες πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ είναι ΕΛΛΗΝΑΣ , μα κάποιοι τόσο άκριτα και ανεύθυνα τον ρίχνουν στα δίχτυα της Τουρκιας , δημιουργώντας δίγλωσσα νηπιαγωγεία και αρνούμενοι πεισματικά την ίδρυση δημοσίων σχολείων στα πομακοχώρια.
Μπορεί κάποιοι να απαγόρευσαν στους πομάκους μαθητές μου να φορέσουν με υπερηφάνεια στις 25 Μαρτίου την Εθνική φορεσιά του Τσολιά και της Αμαλίας, που τόσο επιθυμούσαν μα οι μαθητές μου: Ο Χασάν , ΟΡετζέπ, Ο Σαμπρί, Ο Σαλή, Η Νουρτζάν, Ο Ερτζάν ,Ο Μπαρής, Η Ετζέ, Η Φατμέ, Η Γκιζέμ, Ο Σαμπρί , Ο Τζελάλ, Η Ντιλάρα, Ο Σετσκήν , Ο Αλή, Ο Γιουνους, αλλά και εμείς οι δασκάλες του ελληνόγλωσσου προγράμματος του Μειονοτικού σχολείου Μεγάλου Δερειου Εβρου : κυρία ΣΟΥΜΑΚΑ ΖΑΦΕΙΡΩ, ΕΛΠΙΔΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΙ ΕΓΩ δεν πτοηθήκαμε, αντίθετα ΣΕ ΚΑΘΕ ΞΕΝΟ Ή ΕΓΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ , ΣΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ ΠΟΥ ΕΓΕΙΡΕΙ ΘΕΜΑ ΤΖΑΜΗΔΩΝ , ΣΤΟΝ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΘΕΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ αφιερώνουμε μέσα από τα βάθη της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ μας το τραγούδι που ακούστηκε στη φετινή εορτή της επετείου της 25ης Μαρτίου:
ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΙΡΑ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΑ ΣΧΟΙΝΙΑ, ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ'ΧΩ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΑΙ, ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΠΝΙΓΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΧΝΙΑ
ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΥΠΟΤΑΓΗ.ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΔΩΣΩ , ΑΠ' ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΗ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ!!!


ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου